FANDOM

Mon Amour Massage
Localitate Bucureşti
Sector sector 1
Adresa Strada Căderea Bastiliei nr. 72B
Stele Full Star YellowFull Star YellowFull Star YellowFull Star YellowFull Star Yellow

Pagină Web www.monamour-masaj.ro

Daca sunteti in cautarea celui mai bun salon de masaj erotic din Bucureşti , ati ajuns la locul potrivit. Mon Amour Massage este un lider in domeniul terapiei prin masaj si SPA, cu mai mult de 9 ani de experienta in furnizarea de servicii premium de masaj. Salonul este situat intr-o locatie sigura, centrala si discreta din inima Bucurestiului, aproape de cele mai bune restaurante, hoteluri, galerii de arta, zone comerciale de lux si de centrul istoric al orasului. La Mon Amour Massage am creat o atmosfera placuta si relaxanta unde accentul este pus pe rafinament, lux, frumusete si servicii exceptionale. Puteti petrece cateva ore placute aici, in compania unor femei frumoase din echipa noastra de maseuze cu inalta calificare. Va oferim o gama larga de servicii, adaptate pentru a satisface nevoile dumneavoastra, cum ar fi masaj erotic cu una sau mai multe fete, masaj erotic pentru cupluri sau masaj erotic cu jacuzzi sau sauna. Paradisul este doar la un telefon distanta. Suna-ne astazi pentru a stabili o programare!

Telefon: 0213 168 838 / 0732 889 966 E-mail: office@monamour-masaj.ro Website: www.monamour-masaj.ro / www.monamour-club.ro